Just det

Har tänkt flera gånger när jag står i duschen att jag glömt blogga om en sak, men duschen är flera meter bort så man glömmer så lätt på vägen tillbaka. Hur som helst, jag har ju ingen aning om vilka som läser min blogg så de flesta kanske redan vet, men i alla fall. Min kära mor har bytt jobb och jobbar därför numera i Norrköping, på grund av det är mitt barndomshem, villan i Hässelby, såld och byter ägare 1 augusti. Så efter det har jag ingen bostad i huvudstan längre, kanske våldgästar en och annan kompis innan jag åker till Frankrike igen.

Hur det känns? Det känns lite lustigt men mest bra, kul att föräldrarna hittar på nåt nytt!

Kommentarer
Postat av: Systern

Det finns alltid ett ledigt gästrum i Uppsala i alla fall!

2008-06-19 @ 10:31:39
Postat av: Nicole

Så du kommer få åka tillbaka?

2008-06-21 @ 19:03:07
Postat av: Mamman

Du är alltid välkommen hem till mamma och pappa - det vet du!

2008-06-23 @ 17:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0