Grillad, stekt, kokt

Nu har jag typ lov..

Har precis hållit presentation av vårt projekt, har varit nervös en halv vecka och sovit dåligt inatt. Projektet var väl halvdant men vi har i alla fall jobbat, tja, jag vet inte vad man kan säga.. med tanke på vad man fått lära sig innan och projektets utforming så kom kommentarerna från de fem lärare som lyssnade lite som enorma åskmoln från en klar och fin sommarhimmel. De gillade inte hur projektet utvecklats, de gillade inte rapporten, de gillande inte presentationen (under presentationen meddelade en kvinnlig lärare "det återstår tre minuter", tack, vi fick 20 min att presentera ett års arbete). Enligt mina kamrater betyder det här ett betyg omkring 12, vilket varken hjälper eller stjälper så jag tackar för mig och konstaterar att det återstår en dryg veckas avslappnade studier innan sommarängarna öppnar upp sig för mitt inre och tankeverksamheten tar semester ett slag efter ett års strid på fransk terräng!

Årsrapport och Frankrike-/fransosanalys kommer publiceras inom överskådlig framtid på en blogg nära er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0