Fördelen med enorm skärm



Det här har varit årets mest produktiva dag hittills.. Jag har suttit och jobbat aktivt, dvs. skrivit konstant på två rapporter mellan klockan 11 och 22.30, haft skärmen proppfull av MATLAB-program, PowerPoint-filer, Word-dokument, pdf-dokument och annat joks. Den ena rapporten som ska in imorgon, som jag i princip jobbat själv på, blev klar för någon timme sen. Den andra rapporten hör till vårt enorma projektarbete och landar någonstans kring 100 sidor totalt, vi är fem personer i projektet, jag har skrivit 6-7 sidor. Den ska in imorgon också är det tänkt och jag är rädd för att alla tänkte sitta hela natten, jag vill sova nu men vill inte framstå som slö, har för övrigt tjatat ganska mycket för att få saker att göra de senaste veckorna. Har en tenta imorgon men är inte överdrivet orolig, det är flersvarsfrågor på hur Airbus-maskiners piloteringsmekanismer fungerar.

Kommentarer
Postat av: Tony

Har du inte spaces och exposé, pojk?

2008-06-11 @ 01:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0