Sommarlov

Nu är jag i Blekinge.. tröttnade fortare än väntat på Paris så jag åkte till Tyskland i söndags kväll och sov över på ett Formule 1-hotell, sov dåligt. Åkte hela vägen till Blekinge idag och imorgon bär det av till Norrköping och sen Stockholm.. Bilen har gått utan problem, har undvikt att ladda turbon för att inte värma oljan för mycket och undvika att den skummar men har kunnat hålla uppåt 170 knutar på Autobahns fria (och numer sällsynta) bitar. Trots det en behaglig förbrukning på 7.8l/100km och jag har faktiskt bara tankat två gånger sedan Toulouse!

Eftersom bloggens titel är Alex i Toulouse och jag numer befinner mig i Sverige så tar bloggen semester och återkommer troligen någon gång kring mitten av augusti då omtentaperioden infinner sig! Glad sommar på alla läsare!

Kommentarer
Postat av: Johanna Hillerström

Hallo hallo! Nu ere ju tom september hörre dudu, vart har du tagit vägen vännen ;)

Hoppas du har det bra!

Kram //Boråsarn

2008-09-03 @ 00:56:37
URL: http://blogg.bastic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0