Tidigare ej publicerat material

Hej..
I söndags var Calle och jag ute och joggade, mötte Dart, en klasskompis som tränar precis hela tiden, äter 20 frukter om dagen samt tre gånger så mycket mat som alla andra till lunch.. jag överdriver inte! Han bjöd in oss till "Pizza Paï" med bland andra min binôme, Cyril och lite annat folk vi känner, sagt och gjort. Konceptet går ut på att man äter så mycket pizza man vill, dvs. som buffé förutom att det inte var buffé utan man beställde mer pizza om man ville ha. Den levererades till bordet i meterform, ungefär 25x100 cm och det var ju självklart tävling som gällde, tävling i att äta mycket (blä!).. Jag åt 29 bitar och var proppmätt, Dart åt 72 bitar, motsvarande 2 meter, det var nytt rekord på restaurangen! Det ska tilläggas att han är smalare än jag!

image74

Hittade även några gamla bilder som jag glömt publicera.. Den första får mig att tänka på hela min Mercedesfrälsta släkt med tillhörande vänner :) Det var i Düsseldorf för övrigt..

image75

Här har jag parkerat på Auchan, the french way! Jag har numer lite bättre koll på min bils storlek, brukar kunna säga med 0.5-1 cm precision vilken marginal jag har framåt.. bakåt är sådär, men jag håller större säkerhetsavstånd där.

image76

Här är våran tentasal, vi har alltid samma platser och sitter väldigt nära andra människor.. Det är inte sällan man hör att det viskas..

image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0