Önskelista

Det efterfrågades en önskelista vid nåt tillfälle så jag klottrar lite här.. För min del kan vi lika gärna skippa hela julen och ha en trevlig släktmiddag med en stor oxfilé och en massa bearnaisesås... men om det nu ska vara så vill ju inte jag vara den som sitter där utan klappar!

Så, kära tomten, jag önskar mig:
Ett svenskt Apple Keyboard, finns på Macotekets butiker i Sumpan eller på Sveavägen
Ett bryn till min förskärare, i stångform
Snygga t-shirtar
Sen vet jag inte riktigt, Intermezzo-glas kanske? Kanske inte.. Mor och far vet nog vilka jag saknar i alla fall, whiskey och selter är heta tips.

Om det är någon som önskar sig något som bara finns i Frankrike kan ni ju höra av er. Även om jag har svårt att komma på vad det skulle vara, sol eller kanske sjukt mycket fransoser?

Hej

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag kom p åen sak som bara finns i frankrike som jag vill ha.... DIG!! =)

2007-11-19 @ 15:33:13
Postat av: Nicole

Och hörru.. du kan ju inte skriva önskelista här heller då kommer ju alla köpa samma saker!!

2007-11-19 @ 16:06:05
Postat av: Lisa

Grattis, du har äntligen förstått vad julen är till för, egentligen! (Bea!) :-P

2007-11-19 @ 18:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0