Jag har köpt bil! Typ...

I själva verket är det min pappa som har köpt en bil, men det är jag som ska ha den, det är på uppdrag av mig och det är jag som betalar alla kostnader.. Det är en bra lösning tycker jag, det gör att jag fortfarande har chans på att ha en Lamborghini som första bil :) Hur moget det nu låter.. Hur som helst så scannade jag av marknaden för några veckor sedan och kom fram till att Saab 900 verkade vara ett bra alternativ, lagom stor, säker och ganska låga priser. Nu har jag/vi slagit till på en dylik, från -96 med ett trevligt pris och en motor som trots sin storlek verkar dra ganska lite. Det tråkiga är att jag inte får träffa den förrän till jul då jag kommer hem, sen är tanken att jag och svenskarna (eller i alla fall svensken) på skolan kör ner till terminstarten!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis grattis! Vad kul för dig :) Men det är ju typ snart jul säger dom.

2007-11-04 @ 16:10:16
URL: http://melajjza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0